Marti, Noiembrie 10, 2009, 10:03 PM 

Sfaturi pentru reducerea colesterolului
     media: 4.87 din 24 voturi

Colesterolul este de două tipuri:

- colesterolul LDL, sau aşa numitul colesterolul “rău”;
- colesterolul HDL, sau aşa numitul colesterol “bun”.

Valori mari ale colesterolului LDL conduc la apariţia bolilor la inimă. Se recomandă menţinerea nivelului colesterolului LDL la valori mici. Puteţi urma un tratament cu pastile pentru a vă micşora nivelul colesterolului, dar puteţi utiliza şi o altă metodă mult mai sănătoasă prin utilizarea dietelor şi a suplimentelor care vă vor micşora colesterolul într-un mod natural. În alte cuvinte o dietă scăzută în grăsimi şi bogată în fibre vă poate ajuta în aducerea colesterolului la un nivel normal.

În continuare sunt prezentate câteva sfaturi care vă pot ajuta pe parcursul unei diete de reducere a colesterolului. Această dietă nu este dificil de respectat, trebuie să ai voinţa de a nu consuma mâncare nesănătoasă. Pentru a fi eficiente, aceste sfaturi trebuie urmate cel puţin o lună. Se recomandă ca la sfârşitul acestei perioade să faceţi un control al colesterolului.

1. Primul lucru care trebui făcut este reducerea, din alimentaţia ta zilnică, a cantităţii de carne roşie. Aceasta poate fi înlocuită cu carne albă sau peşte, care un conţinut de grăsime mult mai mic.

2.Este absolut necesar să eliminaţi sau să mâncaţi mult mai puţină grăsime saturată. Ceea ce înseamnă că ar trebui să consumaţi lapte degresat şi brânză “uşoară” (brânză cu conţinut mic de grăsime) în locul produselor consumate de obicei. Aceste produse “uşoare” poate că nu au acelaşi gust ca cele grase, dar ele sunt mult mai sănătoase.

3. O dietă sănătoasă înseamnă o digestie bună. Mâncărurile care au un procent mare de fibre (cum ar fi cereale sau musli) vă vor ajuta în scăderea colesterolului prin eliminarea grăsimilor dietetice.

4. Nu mai prăjiţi mâncarea,ci preparaţi-o la grătar.Previne pierderea vitaminelor de la legume,deci veţi mânca mai sănătosa.

http://www.ghidulpacientului.ro/factorii-de-risc-cardiovascular/imagini/dislipidemii.jpg

5. Faceţi exerciţii în fiecare zi. Puteţi face aerobică, puteţi face plimbări, sau jogging, puteţi juca şi baschet, dar este absolut necesar să faceţi mişcare în fiecare zi.

6. Uleiurile tropicale nu vă fac bine. Dacă vreţi să vă micşoraţi valoarea colesterolului trebuie să folosiţi ulei vegetal (uleiul de măsline este cea mai bună alegere).

7. Întotdeauna trebuie să citiţi etichetele produselor care le cumpăraţi pentru a fi sigur ce cumpăraţi şi ce valoare a grăsimilor conţine.

8. Acum să vorbim de alcool. Băutul nu este cea mai bună activitate pe care o poţi avea atunci când urmezi o dietă, deşi ultemele cercetări au demonstrat că un pahar de vin roşu pe zi poate provoca reduceri ale colesterolului, în unele cazuri.

9. Un medicament pentru reducerea colesterolului, dacă este prescris de medic va avea un efect eficient pentru dieta dumneavoastră, desigur dacă o respectaţi cu exactitate.

10. Şi am păstrat ce e mai bun pentru sfărşit. Ţineţi minte că o dietă pentru reducerea colesterolului vă va ajuta, întotdeauna şi cu siguranţa să pierdeţi în greutate.

Mâncaţi sănătos !!

Marti, Noiembrie 10, 2009, 09:32 PM 

Mâncarea bună pentru o inimă sănătoasă
     media: 5.00 din 19 voturi

Iată o enigmă: În timp ce experţii sunt de acord cu faptul că valori mărite a le colesterolului şi a presiunii sângelui sunt factori de risc foarte importanţi pentru boli ale inimii, mulţi oameni care suferă dureri la piept sau care au parte de atacuri ale inimii au aceste valori la nivele normale.

Acest puzzle a condus cercetatorii la descoperirea de alte cauze ale bolilor cardiovasculare. În ultimul timp au apărut multe, dar cea care iese în evidenţă este inflamaţia.

Ultemele studii au sugerat că inflamaţia cronică a linierii arterelor este un factor important în dezvoltarea arterosclerozei şi a bolii coronare. Cauza acestei inflamaţii nu este clară, dar veştile bune sunt:

- sfatul dat pentru reducerea colesterolului, presiunii sângelui şi trigliceridelor funcţionează şi pentru reducerea inflamaţiei;
- puteţi lupta împotriva celor 4 probleme cu ajutorul dietelor.

Mai exact, puteţi planifica un război împotriva bolilor la inimă chiar în bucătăria dumneavoastră

a. Gândiţi ca un artist atunci când alegeţi fructe sau legume: Mâncaţi doar cele care sunt deschise la culoare. Ele au cei mai mulţi pigmenţi antioxidanţi care au rolul de a proteja inima. O dietă mărită în fructe şi legume mai aduce un beneficiu inimii, şi anume acidul salicilic, care este o substanţă anti-inflamatoare asemănătoare cu soluţia obţinută la dizolvarea aspirinei în corp.

b. Consumaţi mai mult produsele care conţin acizii graşi omega 3 , care au ca ţintă trigliceridele mari din sânge. Sursele bune de omega 3 includ: peşte, cum ar fi sardine, scrumbie; alune şi seminţe; legumele cu frunză verde; grâu.

c. Reduceţi cantitatea de carne, în special carnea roşie, şi alegeţi întotdeauna carnea slabă. Folosiţi carnea ca umplutură pentru mâncarea din legume, nu focalizaţi mâncarea doar în jurul produselor din carne.

d. Reduceţi cantitatea de sare şi utilizaţi în locul acesteia ierburi şi mirodenii cum ar fi ghimbir, usturoi şi schinduf. Primele două sunt anti-inflamatoare, iar ultima are fibra solubilă care ajută la îndepărtarea colesterolului de artere.

e. Consumaţi alune, muştar, tărâţă de orez şi ulei din măsline care opnţin acizi graşi monisaturaţi care ajută la reducerea colesterolului LDL (colesterolul rău) şi menţinerea colesterolului HDL (colesterolul bun). Reduceţi drastic margarina, unt şi alte produse realizate cu uleiuri hidrogenate .

f. Fructele şi legumele, grânele (grâu, orez negru), fasolele, sunt şi surse ale fibrelor solubile şi insolubile, care prind nivelele LDL şi le scot din organism.

Sanatate - Dieta sanatoasa: cinci portii de fructe si legume in fiecare zi

Luni, Noiembrie 9, 2009, 10:49 PM 

Viata are prioritate
     media: 5.00 din 16 voturi


Incepe o noua VIATA fara TUTUN !!!

Tigarile nu ajuta la nimic.Ne distrug santatea si bani.Bani care ii dam lunar pe tigari ,ii putem da pe multe alte lucrui mult mai utile si mai sanatoase !!!



Cautare


Categorii

Tag Cloud

Aboneaza-te la insemnari


Ultimele insemnari

Linkuri

Ultimele poze

Blog Status

Vizitatori:37.994
Insemnari:41
Comentarii:192
  • Fumatul ucide zilnic sute de persoane !!! Sfatul meu !!! LASA-TE !!!
powered by
www.ABlog.ro
Termeni si Conditii de Utilizare